Fashion

recent

Merhaba!


Merhaba! Ben Güven.

Beni daha çok ölmeden önce yaptıklarımı ve yapmak istediklerimi yazdığım blog'um "Ben Ölmeden"den tanıyanlar vardır. Bu blog'a seyretmek istediğim film listeleri hazırlayıp, izlediğim filmler hakkında yazılar yazıyordum ama baktım blog dar geldi, filmler için ayrı bir blog açayım dedim ve böylelikle ortaya Ben Ölmeden Film çıktı. (Bir de bunun kitap versiyonu Ben Ölmeden Kitap var)

Ancak... Filmler hakkında yazılar yazacağım bu blog, bildiğiniz film blog'larından fazlasıyla farklı olacak. Yani, "...projede yönetmen koltuğunda x var", "filmin odağına bıdı bıdıyı almış", "şu bu festivalde aldığı olumlu dönüşler" şeklinde cümleler olmayacak. Hoş ben de bu şekilde film eleştirisi yazabilirim ama böyle laflar işin bir tık daha uzmanı olan kişilerden çıkınca daha iyi oluyor sanki. Yeri gelir film hakkında tek kelime, iyi, kötü de yazabilir, herkesin beğendiği bir filmi yerden yere de vurabilir hatta berbat bir filmi bile göklere çıkarabilirim. Sonuçta, burası benim kendi film günlüğüm ve ipler benim elimde.

Filmsiz gününüz geçmemesi dileğiyle..

Twitter, Instagram ve Facebook'tan da beni takip ederseniz sevinirim.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.